Przelew tradycyjny – czy jeszcze się go stosuje?

wykres i oblizenia na kaltulatorze

Klienci, którzy robią zakupy i zamawiają usługi przez Internet, liczą na to, że będą mogli szybko sfinalizować całą transakcję. Tego samego oczekują właściciele sklepów, firm działających w sieci. Właśnie dlatego tradycyjne przelewy bankowe powoli odchodzą do przeszłości.

Dlaczego tak mało osób wykonuje przelewy tradycyjne?

Zapłacenie w ten sposób za zakupy w sieci wymaga nieco więcej czasu. Klient sklepu internetowego musi wejść na stronę własnego banku, a następnie skrupulatnie uzupełnić formularz i dane odbiorcy. By przelew trafił na właściwy rachunek, należy wpisać dane i adres jego właściciela, numer konta oraz kwotę, która ma zostać przesłana. Trzeba też liczyć się z tym, że pieniądze trafią do odbiorcy prawdopodobnie w następnym dniu roboczym.

Tradycyjny przelew – chociaż jest coraz mniej popularny – to rozwiązanie dla tych, którzy nie mają konta lub dostępu do bankowości online. Zapłacenie za zakupy w sieci wymaga wtedy wydrukowania danych odbiorcy oraz wizyty na poczcie lub w banku.

Aby zachęcić klientów do robienia zakupów w sieci, warto pomyśleć o jak najłatwiejszej formie przelewu. Dzięki temu produkt nie tylko w kilka chwil znajdzie się w wirtualnym koszyku, ale też zostanie ekspresowo opłacony. Oznacza to też mniejsze ryzyko tego, że klient już po wybraniu interesujących go artykułów zrezygnuje z płatności za nie.

O tym, jakie metody płatności możesz zastosować w przypadku swojego sklepu, dowiesz się z https://www.przelewy24.pl/.

Co zastąpiło przelewy tradycyjne?

Operatorzy płatności online, tacy jak np. Przelewy24, zadbali o to, aby klient sklepu mógł szybko zapłacić za wybrane towary, a właściciel sklepu ekspresowo otrzymać pieniądze na konto. Kupujący po zakupach jest kierowany na stronę banku, gdzie czeka na niego wypełniony formularz wymagający jedynie potwierdzenia. Natomiast obsługa sklepu, widząc opłaconą transakcję, może od razu przystąpić do kompletowania i wysyłki zamówienia.

Szybkie płatności online to wygoda – zarówno dla kupujących, jak i dla sprzedających – dlatego nie powinien dziwić fakt, że tradycyjne przelewy odchodzą do lamusa.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Strona korzysta z plików cookies, aby korzystać z naszego portalu zaakceptuj - politykę prywatności.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close